У Тернопільській ОДА підняли проблемні питання забезпечення вагонами-зерновозами

Забезпечення залізничних перевезень сільськогосподарської та іншої продукції в Тернопільській області обговорили під час робочої наради, що відбулася 27 серпня під керівництвом т.в.о. голови облдержадміністрації Івана Крисака.

Щороку обсяги виробництва та реалізації зерна, у тому числі й на експорт, відчутно зростають. У 2018 році зернових і насіння олійних культур експортовано на  103 млн доларів США. У поточному році очікується, що сільськогосподарські  товаровиробники області вироблять 2,5 млн тон зерна і понад 609 тис тон насіння олійних культур.

Понад 90 % наявних зерноскладів і елеваторів, що знаходяться на території області, базуються на залізничній колійній мережі — для переміщення зерна використовується саме залізничний транспорт. Торік, нагадаємо, оператори зернового ринку в області зіткнулися з проблемами відвантаження зерна через неналежне забезпечення «Укрзалізницею» вагонами-зерновозами. На сьогоднішній день зерновози поставляють 90% до потреби, за винятком ПП «Західагроінвест» м. Ланівці.

Варто зазначити, що наявний парк тепловозів Тернопільської дирекції на забезпечує потреби споживачів (зернових елеваторів) у тязі. Завантажені зерновози періодично стоять на станціях по одному-два тижні через відсутність тепловозів.

Основна стратегія щодо розподілу вагонів-зерновозів АТ «Укрзалізниця», Центру транспортної логістики, залишається без змін — максимальна маршрутизація перевезення зернових. Однак через відсутність достатньої кількості справних тепловозів залізниця не може відкрити потрібну для аграріїв кількість маршрутних станцій.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *